Business software

EBP Commercieel Beheer

Voor alle kleine en middelgrote ondernemingen.

U stuurt uw kernactiviteit, van het beheer van verkopen tot de voorraadopvolging! U stelt alle verkoopen
aankoopdocumenten op. U volgt de betalingen van cliënten en zonder heringave draagt u alles over
naar de boekhouding of verstuurt u de boekingen per mail naar uw accountant.
Wacht niet langer om uw commerciële activiteit van uw bedrijf te ontplooien!

Het is onze nieuwe generatie van software. Laatste nieuwe technologie. Evolutie mogelijk naar versies PRO, KMO en netwerk.

  • Devis
  • Factures
  • Clients
  • Règlements
img
Offerte en facturatie
U vindt de 5 hoofdpunten van Offerte & Facturatie terug. U heeft bovendien de onderstaande 4 punten er ook bij.
Voorraadbeheer
Vermijdt voorraadtekorten om uw cliënten tevreden te stellen : u kent de beschikbare voorraad en u beheert de herbevoorrading (inkomende en uitgaande bonnen).
Beheer uw aankopen
Met de volledige cyclus van aankopen: prijsaanvraag, bestelling, ontvangstbon, afdrukmodellen,...
Multi-tarief
Naargelang uw cliënten, aantallen of artikelen : degressieve of uitzonderlijke tarieven, beheer promoties. De versie Pro biedt u de mogelijkheid om het aangepaste tarief voor te stellen.
Netwerkversie
Deel uw informatie en werk met meerdere gelijktijdig : snel, performant, en betrouwbaar dank zij de SQL database. De versie Pro is beschikbaar vanaf 2 gebruikers.

Hoofdfuncties

Algemene kenmerken
– Look Office 2003 compatibel met Windows thema?s
– Navigatiebalk
– Weergave beheeroverzicht bij openen dossier
– Filteren van documenten volgens meerdere criteria in de lijsten
– Personalisering van lijsten (toevoegen of verwijderen van velden) en alle afdrukmodellen
– Multi-users (optie versie Pro)
– Lokaal netwerk met SQL database (optie versie Pro)
Beveiliging dossiers
– Backup en restore procedure
– Beheer gebruikersrechten (versie Pro)
Beheer bestanden
– Multi-dossier
– Klantenbestand: onbeperkt aantal contacten, bankgegevens, beheer type klant (België, EU, Export of Vrijgesteld), instellen vervaldag…
– Leveranciersbestand: bestel- en afhalingsadres, beheer type leveranciers (België, EU, Export)
– Artikelenbestand: invoegen beeld…
– In rust zetten van artikelen
– Omschrijving artikelen in 3 talen
– Beheer multi-tarief (versie Pro)
Voorraadbeheer
– Uitgaande en inkomende bonnen
– Voorraadcontrole op elk ogenblik
– Wijzigen voorraad artikel vanaf de aankoopdocumenten
– Afdruk voorraadbewegingen, voorraadstatus, beschikbaarheid artikels, herbevoorrading
Opvolging derden
– Beheer betalingswijzen
– Beheer vervaldagen
– Ingave betalingen cliënten
– Vele afdrukken: etikketten cliënten, overzicht facturen, herinneringen, brieven, type brieven met verzending per mail Verkoop- en aankoopbeheer
– Offerten, bestellingen, leveringsbonnen, ontvangstbonnen, facturen
– Sortering documenten per datum, naam, code of nummer
– Bericht bij verkoop met verlies
– Verplaatsen van lijnen in body van een document
– Bericht bij onvoldoende voorraad van een artikel op het ogenblik van facturering
– Verrijkte tekst op documentlijnen
– Afdruk documenten in meerdere exemplaren
– Versturen van documenten per mail in PDF-formaat
– Voorschotfacturen
– Vele wijzigbare afdrukmodellen
– Toewijzen van vertegenwoordiger aan documenten
– Beheer kortingen artikelen of cliënten met keuze voorrang
Import/Export bestanden
– Genereren PDF-bestand met verzending per mail en export in formaten Excel, PDF, JPEG, Tiff, HTML, RFT
– Genereren van boekingen voor verkoop- en aankoopfacturen in tekstformaat of formaat EBP, SAGE BOB, WINBOOKS.
Statistieken
– Raadplegen statistieken vanaf klanten- en artikelenfiche
– Algemene statistieken in grafiekvorm (beheeroverzicht)

img

Download een trial versie !

30 dagen gratis proberen, geen verplichting.
img

Technische support

Voor elke nieuwe softwareaankoop krijgt u 30 dagen technische ondersteuning.

Privilege-contract

Met de Privilege Formula profiteert u van een reeks services:
Geldigheid 12 maanden.
Beperkte toegang tot telefonische ondersteuning tijdens kantooruren.
Afstandsbediening van uw pc via de TeamViewer-applicatie.
Gepersonaliseerde oproeptracking.

Contactez-nous

Nous avons pris des mesures préventives pour éviter une propagation du corona virus.  Nous avons donc demandé à notre équipe de travailler à domicile.

Par conséquent, les appels sont déviés et vous risquez d’arriver sur la messagerie.

Merci de ne pas laisser de message, mais de nous envoyer un mail à l’adresse : support@picsoo.eu

Les mails seront suivis directement avec réponse soit par mail, soit par un appel téléphonique de notre part.

Merci de votre compréhension.

 

 

Wij hebben voorzorgmaatregelen getroffen voor het verspreiden van het coronvirus. Wij hebben aan ons team de opdracht gegeven vanaf thuis te werken.

De oproepen worden bijgevolg omgeleid en de kans bestaat dat u op ons antwoordapparaat terechtkomt.

Gelieve geen bericht achter te laten,  maar in de plaats daarvan vragen wij u om ons een mail te sturen naar: support@picsoo.eu

De mails zullen zo snel mogelijk beantwoord worden via mail of via telefoon.

Dank u voor uw begrip.