Business Software

Technische ondersteuning en ondersteuning

Begeleiding en veiligheid, het DNA van onze diensten!
img
Assistentiecontracten

1 jaar rust met het Privilège Assistance Pack

Om u de nodige tools te bieden voor de ontwikkeling van uw bedrijf, biedt EBP een reeks diensten in de vorm van een “all-inclusive pakket" om het gebruik van uw EBP-software te optimaliseren.

Een vraag over het installeren of gebruiken van uw nieuwe software? Een instellingsbord, uw logo in een document invoegen …? Wij staan aan jouw zijde.

De prijs van dit contract van 12 maanden hangt af van uw software. Vanaf 99 € BTW inbegrepen. U kunt deze rechtstreeks bij ons opvragen ( 02.737 95 90 of info@business-software.be ), of via uw gebruikelijke wederverkoper of rechtstreeks naar onze online winkel.

Neem contact met ons op voor meer informatie.

img
EBP-hulplijn voor dagelijkse hulp
img

Een team van hooggekwalificeerde technici staat tot uw beschikking om professioneel advies te geven over het gebruik van uw software.

– Een toegewijd team door software
– Een team op het hoofdkantoor van EBP in Brussel
– Een niet-premium nummer
– Dagelijkse hulp
– Gekwalificeerde technici tot uw dienst
– Kwaliteitsantwoorden

Alle updates van uw software zijn altijd up-to-date

Bij EBP wordt software voortdurend verrijkt om u nog meer comfort, betrouwbaarheid, functionele innovaties te bieden … Gedurende het jaar is EBP ook alert op alle juridische, fiscale, boekhoudkundige en sociale ontwikkelingen om u voorzien van compatibele software. Door u te abonneren op het Privilege Pack van EBP profiteert u van alle updates van uw EBP-software.

– U zult een software hebben die voldoet aan de wetgeving
– en u zult profiteren van alle functionele evoluties
Aanvullende diensten

Afstandsbediening van uw pc via de TeamViewer-applicatie

Contactez-nous

Nous avons pris des mesures préventives pour éviter une propagation du corona virus.  Nous avons donc demandé à notre équipe de travailler à domicile.

Par conséquent, les appels sont déviés et vous risquez d’arriver sur la messagerie.

Merci de ne pas laisser de message, mais de nous envoyer un mail à l’adresse : support@picsoo.eu

Les mails seront suivis directement avec réponse soit par mail, soit par un appel téléphonique de notre part.

Merci de votre compréhension.

 

 

Wij hebben voorzorgmaatregelen getroffen voor het verspreiden van het coronvirus. Wij hebben aan ons team de opdracht gegeven vanaf thuis te werken.

De oproepen worden bijgevolg omgeleid en de kans bestaat dat u op ons antwoordapparaat terechtkomt.

Gelieve geen bericht achter te laten,  maar in de plaats daarvan vragen wij u om ons een mail te sturen naar: support@picsoo.eu

De mails zullen zo snel mogelijk beantwoord worden via mail of via telefoon.

Dank u voor uw begrip.