EBP Softwares

Ondersteuning en hulp voor EBP-software

ondersteuningscontracten en heractivering.

Sinds eind 2018 zijn we nog verder gegaan met het bieden van functionele ondersteuning voor EBP-software en het reactiveren van je software met nieuwe activeringscodes.

De software evolueerde niet meer, maar zorgde er toch voor dat je efficiënt kon blijven werken.

We hadden een vlotte overgang gepland voor 2 jaar… en teneinde je altijd de beste service te bieden, duurde het zelfs 5 jaar.

Ook jullie team bleef present en jullie zijn zoals altijd blijven samenwerken met Dominique en Benoît.

Voor onze huidige klanten die « oude » EBP-software gebruiken, bieden we nog steeds een helpdesk, telefonische ondersteuning en ondersteuning op afstand voor jullie PC bijstandscontract, vooral gericht op foutmeldingen en functionaliteiten .

De versies V16 of V19 waren dan ook de allerlaatste versies. De software is nu in complete stilstand. Er zullen geen verdere ontwikkelingen en/of updates meer plaatsvinden.

Neem nog steeds contact met ons op om uw software opnieuw te activeren (na een pc-verandering, een Windows-update, enz.)

Deze service zal echter niet langer beschikbaar zijn vanaf 01 januari 2024, behalve in een paar speciale gevallen, en zal alleen beschikbaar zijn voor de nieuwste V16 of V19 versies.

(Voor onze klanten die nog een oudere versie hebben (2017 of eerder), is de laatste update, V16 (offerte-facturatie en verkoopbeheer) beschikbaar. Voor Bouw is dat de versie V19. Dit is een absolute vereiste bij de aanvraag voor heractivering)

Graag ontvangen wij per e-mail Uw bestaande EBP-licentienummer via info@picsoo.eu

Migratie-voorstel : EBP naar Picsoo

U wenst de overstap te maken naar Picsoo ?

Wij hebben een mooie aanbieding, uiterst voordelig, want wij bieden U de Set-Up aan, ter waarde van 150 € .

Deze Set-Up omvat voor het Facturatieprogramma :

  • importeren van uw klanten, leveranciers en artikelen
  • gepersonaliseerde instellingen (snelkoppeling menus, schermen, consultatielijsten)
  • mini – demo van de werkwijze tijdens de instellingen
  • instellen van betalingsherinneringen (om ze automatisch te verzenden)
  • personalisering van factuur en offerte-model op basis van onze bestaande patronen

Voor de module Boekhouding :

  • aanmaken van uw dossier en dat van de gebruikers
  • import van het boekhoudplan, klanten en leveranciers
  • aanmaken van de bank(en) en demo van import bankendossiers
  • manuele codering uitreksels
  • instellen dagboeken (en eventuele wijziging van hun codes)
  • aanmaken klant/leverancier
  • coderen van een verkoopfactuur/aankoop/DV
  • snelkoppeling menus en instellen van ingaveschermen.

Voor meer informatie, gelieve ons te contacteren op 02 737 95 90 of per e-mail via : info@picsoo.eu